s.ozturk
YaBB Newbies
|
After applying the settings,here is the all setup: *** Channel 1 Baudrate divisor 2, I/F Mode 4C, Flow 02 Port 10001 Connect Mode : C0 Send '+++' in Modem Mode enabled Show IP addr after 'RING' enabled Auto increment source port disabled Remote IP Adr: --- none ---, Port 00000 Disconn Mode : 00 Flush Mode : 80 Pack Cntrl : C0 *** Channel 2 Baudrate 9600, I/F Mode 4C, Flow 00 Port 10002 Connect Mode : C0 Send '+++' in Modem Mode enabled Show IP addr after 'RING' enabled Auto increment source port disabled Remote IP Adr: --- none ---, Port 00000 Disconn Mode : 00 Flush Mode : 00 *** Expert TCP Keepalive : 45s ARP cache timeout: 600s CPU performance: Regular, clk 81 Monitor Mode @ bootup : enabled HTTP Port Number : 80 SMTP Port Number : 25 MTU Size: 1024 Alternate MAC: disabled Ethernet connection type: auto-negotiate *** E-mail Mail server: 0.0.0.0 Unit : Domain : Recipient 1: Recipient 2: - Trigger 1 Serial trigger input: disabled Channel: 1 Match: 00,00 Trigger input1: X Trigger input2: X Trigger input3: X Message : Priority: L Min. notification interval: 1 s Re-notification interval : 0 s - Trigger 2 Serial trigger input: disabled Channel: 1 Match: 00,00 Trigger input1: X Trigger input2: X Trigger input3: X Message : Priority: L Min. notification interval: 1 s Re-notification interval : 0 s - Trigger 3 Serial trigger input: disabled Channel: 1 Match: 00,00 Trigger input1: X Trigger input2: X Trigger input3: X Message : Priority: L Min. notification interval: 1 s Re-notification interval : 0 s *** WLAN WLAN: enabled Topology: Ad-Hoc Network name: SRV1 Country: US Channel: 6 Security suite: none TX Data rate: 54 Mbps fixed Power management: not supported in adhoc mode but when I use SRV1 adhoc I am able to connect only 1 minute,After a minute SRV1 dissapears.is there anything wrong with my settings?
|